2024-2025 eğitim-öğretim yılında “Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" hazırlanan uygulama kılavuzu doğrultusunda dönem sonunda başarı ile uygulanmıştır.
kapsayıcı ve yenilikçi bir eğitim anlayışını temsil eder. Bu model, her öğrencinin kendini tanımasına, yeteneklerini keşfetmesine ve potansiyelini en üst düzeyde gerçekleştirmesine olanak tanıyan esnek, özgür ve çeşitlendirilmiş öğrenme ortamları sunar. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel hedeflerinden biri, öğrencilerin kazandıkları becerileri gerçek hayatta uygulayabilmelerini sağlamak, okullardaki akademik çalışmaları disiplinlerarası ve uygulamalı yaklaşımlarla zenginleştirmek, zaman yönetimi konusunda bilinçli ve verimli bireyler yetiştirmek ve estetik duyarlılığı yüksek, sanatla iç içe bir nesil oluşturmaktır. 2024-2025 eğitim-öğretim yılında Bakanlığımızca "Aile ve Oyun" temasıyla düzenlenecek olan "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" kapsamında, öğrencilerimizin bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişimini desteklemek amacıyla hazırlanan uygulama kılavuzu doğrultusunda birinci dönem sonunda faaliyetler gerçekleştirilmiş olup ikinci dönem sonunda ise "Aile ve Okul" temasıyla etkinlikler gerçekleştirilecektir. Bu süreçte "Dilimizin Zenginlikleri", "Okulun Kalbi Kütüphaneler", "Oku-Yorum, Yazı-Yorum" ve "Harezmi Eğitim Modeli" gibi ulusal/uluslararası projelerle desteklenerek etkinlik çeşitliliği ve katılımı artırılacak, böylece öğrencilerimizin aile bağlarını güçlendirmek, oyun yoluyla öğrenmeyi teşvik etmek, millî ve manevi değerlerimizi yaşatmak, okul-aile işbirliğini geliştirmek ve eğitim süreçlerini zenginleştirmek hedeflenmektedir. "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası"
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, öğrenciyi yalnızca akademik başarıya odaklanan bir birey olarak değil; bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişim boyutlarıyla bir bütün halinde ele alan, kapsayıcı ve yenilikçi bir eğitim anlayışını temsil eder. Bu model, her öğrencinin kendini tanımasına, yeteneklerini keşfetmesine ve potansiyelini en üst düzeyde gerçekleştirmesine olanak tanıyan esnek, özgür ve çeşitlendirilmiş öğrenme ortamları sunar.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel hedeflerinden biri, öğrencilerin kazandıkları becerileri gerçek hayatta uygulayabilmelerini sağlamak, okullardaki akademik çalışmaları disiplinlerarası ve uygulamalı yaklaşımlarla zenginleştirmek, zaman yönetimi konusunda bilinçli ve verimli bireyler yetiştirmek ve estetik duyarlılığı yüksek, sanatla iç içe bir nesil oluşturmaktır.
Bu süreçte "Dilimizin Zenginlikleri", "Okulun Kalbi Kütüphaneler", "Oku-Yorum, Yazı-Yorum" ve "Harezmi Eğitim Modeli" gibi ulusal/uluslararası projelerle desteklenerek etkinlik çeşitliliği ve katılımı artırmak, oyun yoluyla öğrenmeyi teşvik etmek, millî ve manevi değerlerimizi yaşatmak, işbirliğini geliştirmek , eğitim süreçlerini zenginleştirmek , öğrencilerimizin bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişimini desteklemek hedeflenmiştir
başarıya odaklanan bir birey olarak değil; bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişim boyutlarıyla bir bütün halinde ele alan, kapsayıcı ve yenilikçi bir eğitim anlayışını temsil eder. Bu model, her öğrencinin kendini tanımasına, yeteneklerini keşfetmesine ve potansiyelini en üst düzeyde gerçekleştirmesine olanak tanıyan esnek, özgür ve çeşitlendirilmiş öğrenme ortamları sunar. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel hedeflerinden biri, öğrencilerin kazandıkları becerileri gerçek hayatta uygulayabilmelerini sağlamak, okullardaki akademik çalışmaları disiplinlerarası ve uygulamalı yaklaşımlarla zenginleştirmek, zaman yönetimi konusunda bilinçli ve verimli bireyler yetiştirmek ve estetik duyarlılığı yüksek, sanatla iç içe bir nesil oluşturmaktır. 2024-2025 eğitim-öğretim yılında Bakanlığımızca "Aile ve Oyun" temasıyla düzenlenecek olan "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" kapsamında, öğrencilerimizin bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişimini desteklemek amacıyla hazırlanan uygulama kılavuzu doğrultusunda birinci dönem sonunda faaliyetler gerçekleştirilmiş olup ikinci dönem sonunda ise "Aile ve Okul" temasıyla etkinlikler gerçekleştirilecektir. Bu süreçte "Dilimizin Zenginlikleri", "Okulun Kalbi Kütüphaneler", "Oku-Yorum, Yazı-Yorum" ve "Harezmi Eğitim Modeli" gibi ulusal/uluslararası projelerle desteklenerek etkinlik çeşitliliği ve katılımı artırılacak, böylece öğrencilerimizin aile bağlarını güçlendirmek, oyun yoluyla öğrenmeyi teşvik etmek, millî ve manevi değerlerimizi yaşatmak, okul-aile işbirliğini geliştirmek ve eğitim Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" ürkiye Yüzyılı Maarif Modeli, öğrenciyi yalnızca akademik başarıya odaklanan bir birey olarak değil; bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişim boyutlarıyla bir bütün halinde ele alan, kapsayıcı ve yenilikçi bir eğitim anlayışını temsil eder. Bu model, her öğrencinin kendini tanımasına, yeteneklerini keşfetmesine ve potansiyelini en üst düzeyde gerçekleştirmesine olanak tanıyan esnek, özgür ve çeşitlendirilmiş öğrenme ortamları sunar. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel hedeflerinden biri, öğrencilerin kazandıkları becerileri gerçek hayatta uygulayabilmelerini sağlamak, okullardaki akademik çalışmaları disiplinlerarası ve uygulamalı yaklaşımlarla zenginleştirmek, zaman yönetimi konusunda bilinçli ve verimli bireyler yetiştirmek ve estetik duyarlılığı yüksek, sanatla iç içe bir nesil oluşturmaktır. 2024-2025 eğitim-öğretim yılında Bakanlığımızca "Aile ve Oyun" temasıyla düzenlenecek olan "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" kapsamında, öğrencilerimizin bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişimini desteklemek amacıyla hazırlanan uygulama kılavuzu doğrultusunda birinci dönem sonunda faaliyetler gerçekleştirilmiş olup ikinci dönem sonunda ise "Aile ve Okul" temasıyla etkinlikler gerçekleştirilecektir. Bu süreçte "Dilimizin Zenginlikleri", "Okulun Kalbi Kütüphaneler", "Oku-Yorum, Yazı-Yorum" ve "Harezmi Eğitim Modeli" gibi ulusal/uluslararası projelerle desteklenerek etkinlik çeşitliliği ve katılımı artırılacak, böylece öğrencilerimizin aile bağlarını güçlendirmek, oyun yoluyla öğrenmeyi teşvik etmek, millî ve manevi değerlerimizi yaşatmak, okul-aile işbirliğini geliştirmek ve eğitim süreçlerini zenginleştirmek hedeflenmektedir. "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası"