Kültür, Sanat ve Spor Etkinlikleri

Kültür, Sanat ve Spor Etkinlikleri

 

2024-2025 eğitim-öğretim yılında “Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" hazırlanan uygulama kılavuzu doğrultusunda dönem  sonunda  başarı ile uygulanmıştır.

  kapsayıcı ve yenilikçi bir eğitim anlayışını temsil eder. Bu model, her öğrencinin kendini tanımasına, yeteneklerini keşfetmesine ve potansiyelini en üst düzeyde gerçekleştirmesine olanak tanıyan esnek, özgür ve çeşitlendirilmiş öğrenme ortamları sunar. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel hedeflerinden biri, öğrencilerin kazandıkları becerileri gerçek hayatta uygulayabilmelerini sağlamak, okullardaki akademik çalışmaları disiplinlerarası ve uygulamalı yaklaşımlarla zenginleştirmek, zaman yönetimi konusunda bilinçli ve verimli bireyler yetiştirmek ve estetik duyarlılığı yüksek, sanatla iç içe bir nesil oluşturmaktır. 2024-2025 eğitim-öğretim yılında Bakanlığımızca "Aile ve Oyun" temasıyla düzenlenecek olan "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" kapsamında, öğrencilerimizin bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişimini desteklemek amacıyla hazırlanan uygulama kılavuzu doğrultusunda birinci dönem sonunda faaliyetler gerçekleştirilmiş olup ikinci dönem sonunda ise "Aile ve Okul" temasıyla etkinlikler gerçekleştirilecektir. Bu süreçte "Dilimizin Zenginlikleri", "Okulun Kalbi Kütüphaneler", "Oku-Yorum, Yazı-Yorum" ve "Harezmi Eğitim Modeli" gibi ulusal/uluslararası projelerle desteklenerek etkinlik çeşitliliği ve katılımı artırılacak, böylece öğrencilerimizin aile bağlarını güçlendirmek, oyun yoluyla öğrenmeyi teşvik etmek, millî ve manevi değerlerimizi yaşatmak, okul-aile işbirliğini geliştirmek ve eğitim süreçlerini zenginleştirmek hedeflenmektedir. "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası"

18.06.2025 14

24-06-202524-06-202524-06-202524-06-202524-06-202524-06-202524-06-202524-06-2025Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, öğrenciyi yalnızca akademik başarıya odaklanan bir birey olarak değil; bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişim boyutlarıyla bir bütün halinde ele alan, kapsayıcı ve yenilikçi bir eğitim anlayışını temsil eder. Bu model, her öğrencinin kendini tanımasına, yeteneklerini keşfetmesine ve potansiyelini en üst düzeyde gerçekleştirmesine olanak tanıyan esnek, özgür ve çeşitlendirilmiş öğrenme ortamları sunar.

Türkiye  Yüzyılı  Maarif  Modeli'nin  temel  hedeflerinden  biri,  öğrencilerin  kazandıkları becerileri gerçek hayatta uygulayabilmelerini sağlamak, okullardaki akademik çalışmaları disiplinlerarası ve uygulamalı yaklaşımlarla zenginleştirmek, zaman yönetimi konusunda bilinçli ve verimli  bireyler yetiştirmek ve estetik duyarlılığı yüksek, sanatla iç içe bir nesil oluşturmaktır.

Bu  süreçte  "Dilimizin  Zenginlikleri",  "Okulun  Kalbi Kütüphaneler", "Oku-Yorum, Yazı-Yorum" ve "Harezmi Eğitim Modeli" gibi ulusal/uluslararası projelerle desteklenerek  etkinlik  çeşitliliği  ve  katılımı  artırmak,  oyun yoluyla öğrenmeyi teşvik etmek, millî ve manevi değerlerimizi yaşatmak, işbirliğini geliştirmek , eğitim süreçlerini zenginleştirmek , öğrencilerimizin bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişimini desteklemek hedeflenmiştir

başarıya odaklanan bir birey olarak değil; bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişim boyutlarıyla bir bütün halinde ele alan, kapsayıcı ve yenilikçi bir eğitim anlayışını temsil eder. Bu model, her öğrencinin kendini tanımasına, yeteneklerini keşfetmesine ve potansiyelini en üst düzeyde gerçekleştirmesine olanak tanıyan esnek, özgür ve çeşitlendirilmiş öğrenme ortamları sunar. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel hedeflerinden biri, öğrencilerin kazandıkları becerileri gerçek hayatta uygulayabilmelerini sağlamak, okullardaki akademik çalışmaları disiplinlerarası ve uygulamalı yaklaşımlarla zenginleştirmek, zaman yönetimi konusunda bilinçli ve verimli bireyler yetiştirmek ve estetik duyarlılığı yüksek, sanatla iç içe bir nesil oluşturmaktır. 2024-2025 eğitim-öğretim yılında Bakanlığımızca "Aile ve Oyun" temasıyla düzenlenecek olan "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" kapsamında, öğrencilerimizin bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişimini desteklemek amacıyla hazırlanan uygulama kılavuzu doğrultusunda birinci dönem sonunda faaliyetler gerçekleştirilmiş olup ikinci dönem sonunda ise "Aile ve Okul" temasıyla etkinlikler gerçekleştirilecektir. Bu süreçte "Dilimizin Zenginlikleri", "Okulun Kalbi Kütüphaneler", "Oku-Yorum, Yazı-Yorum" ve "Harezmi Eğitim Modeli" gibi ulusal/uluslararası projelerle desteklenerek etkinlik çeşitliliği ve katılımı artırılacak, böylece öğrencilerimizin aile bağlarını güçlendirmek, oyun yoluyla öğrenmeyi teşvik etmek, millî ve manevi değerlerimizi yaşatmak, okul-aile işbirliğini geliştirmek ve eğitim Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" ürkiye Yüzyılı Maarif Modeli, öğrenciyi yalnızca akademik başarıya odaklanan bir birey olarak değil; bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişim boyutlarıyla bir bütün halinde ele alan, kapsayıcı ve yenilikçi bir eğitim anlayışını temsil eder. Bu model, her öğrencinin kendini tanımasına, yeteneklerini keşfetmesine ve potansiyelini en üst düzeyde gerçekleştirmesine olanak tanıyan esnek, özgür ve çeşitlendirilmiş öğrenme ortamları sunar. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel hedeflerinden biri, öğrencilerin kazandıkları becerileri gerçek hayatta uygulayabilmelerini sağlamak, okullardaki akademik çalışmaları disiplinlerarası ve uygulamalı yaklaşımlarla zenginleştirmek, zaman yönetimi konusunda bilinçli ve verimli bireyler yetiştirmek ve estetik duyarlılığı yüksek, sanatla iç içe bir nesil oluşturmaktır. 2024-2025 eğitim-öğretim yılında Bakanlığımızca "Aile ve Oyun" temasıyla düzenlenecek olan "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası" kapsamında, öğrencilerimizin bedensel, zihinsel, duygusal, sosyal ve ahlaki gelişimini desteklemek amacıyla hazırlanan uygulama kılavuzu doğrultusunda birinci dönem sonunda faaliyetler gerçekleştirilmiş olup ikinci dönem sonunda ise "Aile ve Okul" temasıyla etkinlikler gerçekleştirilecektir. Bu süreçte "Dilimizin Zenginlikleri", "Okulun Kalbi Kütüphaneler", "Oku-Yorum, Yazı-Yorum" ve "Harezmi Eğitim Modeli" gibi ulusal/uluslararası projelerle desteklenerek etkinlik çeşitliliği ve katılımı artırılacak, böylece öğrencilerimizin aile bağlarını güçlendirmek, oyun yoluyla öğrenmeyi teşvik etmek, millî ve manevi değerlerimizi yaşatmak, okul-aile işbirliğini geliştirmek ve eğitim süreçlerini zenginleştirmek hedeflenmektedir. "Dönem Sonu Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası"